BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Jawa 350/638 ruošimas pardavimui

Ką gi turiu šį motociklą gal jau apie 2 metus, ja nusipirkau tokios būklės, kad i ją buvo baisu net žiūrėti ( gaila, kad fotkiu nebeliko), sutvarkiau jos visą elektroniką- ko gero nuo tada ir prasidėjo domėjimasis elektronika :D sutvarkiau “tik ant vaizdo” belenkaip nuspakliavau ir uždažiau. Vėliau pradėjau šiek tiek į tai žiūrėti kiek rimčiau tai pakeičiau: kompresinius žiedus, priekine žvaigždutę, sutaisiau neutralą, pakeičiau tachometra, spidometra, pagaminau galinį sparną. atsivėžinau kokius metus ir ja palikau vėl stovėti. Stovėjo gal metus- tai užvakar (2010-09-18) išsivilkau i saulės šviesą:

Na ant jos buvo kiek dulkių, stumdamas ją iš garažo pusę nuvaliau :D

Taigi ėmiau ir apiploviau:

tiesa, kai keičiau spidometrą, bei tachometrą juos šiek tiek patobulinau ir spidometro žymę atsukau (tik visiskai jį išardęs) ties  0 o prieš tai daugiausiai buvau nuvaževęs apie 100 km

Na o vakar dar kol buvo užsilikusio metu senumo puslitris benzino susireguliavau sankaba, nes trosas buvo nutrukęs, gaila tik kad fotkiu neprišaudžiau. Tai ką gi šiandienai tiek . Rytoj žadu pradėti remontuoti galinį pagražinimą, nes kampas neblogai iskeltas (tokį jau gavau) jis buvo bandytas lituoti kažkieno…. vienu žodžiu pats klijuosiu su stiklo pluoštu, tai, ką gi laukiam tęsinio….

Taigi kiek vėliau tęsių savo darbą, negu, kad žadėjau, laukiau geresnio oro :D. Na šiandien(2010-09-23) pradėjau tvarkyti sėdynės galo pagražinimo plastmasę: Iš pradžių viską nušveičiau:

panaikinau itrūkusi ir visaip sulužinėjusi “špaklių”:

na o veliau sutvirtinau lužuses dalis viela, tam, kad kai klijusiu stiklo pluoštą, buto šioks toks sutvirtinimas, atrama:

na po to viską klijavau stiklo pluoštu:

tai pat vienoje vietoje prireikė formuoti naują prisukimo vietą:

Ką gi laukiam tęsinio…

Rodyk draugams

Komentarai (17)

  1. [...] Jawa 350/638 ruošimas pardavimui [...]

  2. [...] Jawa 350/638 ruošimas pardavimui [...]

  3. DžoNNas Eden DnB:

    Kiek norėtumei už savo Moto ? :)

  4. o kiek siulai?

  5. Povilas:

    Kaip reikalai su Dokumentais?

  6. Raimis:

    Ką tu kaip vaizdelis nuplovus pasikeitė, jeigu ne tas galas riestas išvis liuks būtų :). Aš irgi su tokiu žvėreliu važinėju, kai nėra geriau tikra jėga. :D. Šiaip tikras šaunuolis esi, nagingas žmogus, pagarba už tai.:)

  7. dekui, na ja kai nusipirkau galas jau buvo toks, na bet ja pirkau tai tik del variklio, kadangi dirbo kaip daug kas sako “lyg laikrodis”
    o uztad visa kita baisu net paziuret buvo: laidai visi isplesyti, galine plastmase sulauzyta i kelias dalis, isvis be galini sparno. na tai paciam teko isnaujo laidus persivedziot, pasigamint galini sparna, persidaziau, pasikeiciau keleta detaliu ir vualia, na tai dabar bandysiu is jos ispaust viska kas imanoma, kadangi zadu gamintis bekontakti uzdegima, veliau jei pavyks gaut kita karburatoriu, valdoma kompo isidesiu dar ir lamda zondus, na cia jau siek tiek ateityje, dabar reikia pabaigt skaitmenini tachometra, spidometra, bekontakti uzdegima.

  8. Raimis:

    Nieko sau JAWOS pasikeitimai planuojami :D. Kaip suprantu jau reiks gerokai paplušėt, kažkas tai valdyt turės… Jau tokio sparno sveiko, tai turbūt ir nelabai gautum, tik tvarkyt belieka. Bekontaktį ir aš saviškei jau norėjau daryt (man tai būtų buvęs didelis iššūkis :D, domėtis pradėjau), su holo davikliu, komutatorium bei babyna, nes kažkaip nenoriai dirbt pradėjo, ko tik jai ten aš nereguliavau, kol galiausiai paėmiau ir kondensatorius kažkokius sunkvežimio seno įdėjau (tėtis patarė). Tai dabar irgi smagiai kurias, kasdien užkuriant, tai iš pirmo karto, žvakės lieka gražios, beveik baltos, tai ne seniau, net šlapios nuo to tepalo būdavo.

  9. na manyciau tau buvo kontaktai jawos pasilyde, kadangi ant visu kontaktiniu taip buna, jog viename nuo kibirksciavimo tarp ju viename iskyla guziukas, kitame atsiranda duobute, na o namu salygomis reiktu nemazai papluseti tol kol kontaktai vel butu vienodi, nes siaip sveiciant vienas suploninamas, o kitas nusveiciamas iki normalaus dydzio, na siaip ir man ta pati beda su kontaktais buvo, tiesa pasakius atsibosdavo juos kas kas kiek laiko sveist, na o del bekontaktinio jawoms kazkur esu mates ir originaliai nusipirkt yra produktas, taciau pora bedu, parduodama ne Lietuvoje ir kaina virs 200Eu pavertus i litu dar pora jawu :D o del lamda zondo kol kas tik teoriskai esu pamastes, nes jei zadu ji det reikia tada arba gaut kompo reguliuojama karburatoriu, arba persidaryti esama, taip, kad, jis reaguotu i lamda zonda ir tada zinotu mazinti ar didinti kuro riebuma. Na o del jawos “smegenu” pasidaryciau pats. O su holo davikliu iskila tokia problema, jog reikia kaip nors pritvirtinti magneta, sia beda mazdaug sugalvojau kaip ispresti, nes man ir paciam atrodo jog magnetui nesvarbu, jei tarkime po dankciu kaip nors nesvarumo pateko jis veiks toliau, o sviesos diodams ar fototranzistoriams uztiskes purvas is kart gali kurio stikliukas issimurzint ir viskas.

  10. Raimis:

    Čia dėl to bekontakčio. Tą gatavą produktą irgi matęs esu, bet ten pas čekus berods :D. Jo skaitęs esu, kad ir optinis degimas yra, bet kaip minėjai su purvu tikrai nedraugautų. Aš kompiuteryje truputį turiu nuotraukų, gal kiek padėtų, va įkėliau į dropbox (čia talpykla įvairių failų), čia atsisiųst reik: http://dl.dropbox.com/u/16886783/Bekontaktis_degimas.rar Viskas su mano JAWOS tais kontaktais buvo tvarkoj, bet aš ten irgi sliekų ieškojau :D. N kartų juos su dilde lyginau, N kartų su tarpeliais eksperimentavau, bet kaip ir sakiau, kondensatorius ten kaltas vieno cilindro buvo. Dar dėl to lambda zondo, tai man kyla įtarimas, kad jis gali net ir reikiamai nefunkcionuoti, dėl mišinio, juk pilas ir tepalas kartu, pats esi matęs, kas ten daros, kai korius išimi :D. Gali užnešt jį tiesiog ir vis pateikinės klaidingą informaciją. Kitas niuansas tas, kad išmetimo vamzdžiai atskiri yra du… Nors sudėjus bekontaktį, gal ir panašiai turėtų dirbt abu cilindrai, tai lambdos ant vieno išmetimo pakaktų. :)

  11. del lamda zondo, o korius uznesa todel, kad per didele tepalo koncentracija ir skiest reikes ateityje kai zondas bus istatytas su spec. motopjuklams skirto tepalo ar siaip kokiu kitu kuris specialiai benzinui , prisipazinsiu pats ligi sioliai piliau bet koki :D aisku ne atrabotke :D na va tada reikes skiest benzina pagal visas taisykles ir normas arba dar sudetingesnis variantas bandyti si darba busimam kompui palikti, bet na manyciau vis tiek lengviau rankomis atskiesti. Na ir siaip jei lamda rodys jog kuras per riebus, jis duos signala kompui, o sis ir pamazins kuro davima i cilindrus ar ne?

  12. na esu mates kiek kitoki, bet veikimo principas toks pat bet viso sio gerio vis tiek nelabai matosi visas pagrindas yra komutatoriuje, o kas jo viduje gali pasakyti tik gamintojas arba tas kas jau toki paardes

  13. Raimis:

    Teoriškai taip ir turėtų būti. :) Aš savajai pilu normalų, Elf, benzininiams varikliams, pusiau sintetinį tepalą, bet rezultatas vis tiek toks pats, korį jo ganėtinai daug lieka :D. Skiedžiu tokiu santykiu: 20 litrų benzino, 0,5 litro tepalo. :).
    Dėl to komutatoriaus, taigi jį galima išsilupti iš kokios nors mašinos, nereiks kažko burti, pvz va, turėjau Renault 19, tai jos babyna buvo kartu jau su komutatorium, tik kita bėda, tik vienas laidas išeina :D. Reik tai dviejų.. Man regis Renault Laguna ir Safrane kažkuris iš modelių eina su dviem išėjimais iš babynos. :)

  14. na pats irgi galvojau kad reiktu paimt babina is auto, kuriuose iejime 1 isejime 2 laidai, bet na gal pavyks ir su originaliomis, tai siandien nusiardziau kontaktus ir siuo metu gaminuosi jau visa geri vietoj ju, besje daznio didinimo diska sumazinau nuo 9cm iki 6cm

  15. txx:

    Kaip baigėsi su jawa?

  16. stovi isardyta :D

Rašyti komentarą